F'

hej sötnosar!
Förlåt för sjukt himla dålig uppdatering, ska försöka att bättra mig! :d
dagen gick väldigt fort, även fast det var vår längsta dag. Började kl. 8 m idrottsprofil, sen typ franska, engelska, lunch, sv, so, idrott sen slutade vi, om det var alla ämnen.. :o Slutade iaf 10 i fyra..
Efter skolan skjutsade jag linn till bussen, skulle egentligen åkt med men jag orkade inte. Åkte hem och bara tog det lugnt istället. Sen kom mamma runt halv fem, så ringde vi om kameran som jag kanske skulle köpa, men den fanns inte kvaaaaaar, gurr. Ska kolla vidare om det finns någon annanstans, annars så köper jag väl bara en annan.
Men nu ska jag fixa kvällsfika och tvätta bort sminket. Sen ska jag kolla på confessions och pretty woman. ;)
antagligen somnar jag under andra filmen haha.
oj, måste fixa mina naglar... :$

Kommentarer

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0