F'

glömde uppdatera under dagen, haha
aja, vaknade imorse av att städerskan skulle städa mitt rum. -.-
sen åkte jag med mamma och henke och fixade lite saker, bl.annat extranycklar till henkes nya lägenhet, fixade mitt ID-kort,  så det kommer om underfär en vecka, köpte kaninmat och sånt, och ja massa annat. imorgon om vi har tid ska vi fixa mitt bank kort också, så då kommer jag kunna köpa en kamera. :D
då kommer det komma fler bilder kan jag lova... ;d
nu ska vi sätta upp lite hyllor, så skriver kanske mer ikväll och lägger upp bilder osv om jag pallar.

Kommentarer
kommenterat har: Julia

hejhej :) allt är aasbra, själv? :)

2010-08-02 @ 17:44:54
URL: http://jjuliija.blogg.se/

kommentera sötnos:

ditt fiiina namn:
ska du komma ihåg?

msn?: (publiceras ej)

din blogg, om du har någon:

vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0